İade Hakkı

Web sitemiz üzerinden yapılan satışlar Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğine tabi satışlardır ve bu kanun - yönetmelikteki hükümleri uygulamaktadır.İade edeceğiniz ürünlerin aşağıdaki şartlara uygun olması işlemlerin hızlı bir şekilde tamamlanmasını sağlayacaktır.İade edeceğiniz ürünler ile birlikte faturanın da içerisinde bulunması gereklidir. İçerisinde fatura bulunmayan ürünler iade edilemez. İadenin, satın alınan ürünün teslim tarihinden itibaren (15) günlük süre içinde gerçekleştirilmesi gereklidir. Ürünler kullanıldıktan sonra iade edilme istekleri için 15 günlük geri alım süresi işlememekte ve ürün kesinlikle geri kabul edilmemektedir. Hatalı ürünler dışında, hijyen nedeniyle aksesuarlarda iade ve değişim yapılamaz.

Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un 4. maddesine göre, "Tanıtım ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilanlarında yer alan niteliklerine aykırı olan ya da kullanım amacı bakımından tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan, maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir. Müşteri, malın teslim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunursa, ürünü iade etme, bedel indirimi, ücretsiz değişim ya da ücretsiz onarım haklarından birine sahiptir. Ayıplı Mal bildiriminde bulunarak yukarıda belirtilen haklardan faydalanmak için; ürünün özellikleri, tanıtımında belirtilen özelliklerden farklıysa ya da Müşterinin üründen beklediği faydayı azaltan eksiklikler varsa, ürün, ayıplı mal sınıfına girer. Müşteri, 15 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunmalıdır. Ayıplı Mal bildiriminde, ürünün ithalatçısı düzenlenen bir raporla kullanım hatasının bulunup bulunmadığı belirlenir. Kullanıcı hatasının olduğu tespit edilirse, Müşteri haklardan faydalanamaz.

Ürün İade

Öncelikle buradan iade talebinde bulunmalısınız. Oluşturulan talep sonrasında Yurtiçi İade Kargo Kodunuz tanımlı mail adresine gönderilecektir. Buradaki kargo cari kodu ile satın aldığınız ürünleri, teslimat tarihinden itibaren en geç 15 iş günü içerisinde, orijinal kutusu ve aksesuarları ile Yurtiçi Kargo ile ücretsiz olarak gönderimi yapabilirsiniz.

Yurtiçi Kargo ile gönderdiğiniz hiçbir iade/değişim için kargo ücreti ödemezsiniz. Yurtiçi Kargo firması haricinde bir kargo firması ile iade/değişim gönderimi yapılması durumunda kargo ücreti tarafımızca karşılanmamaktadır. 

Kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle, fatura üzerinde belirtilen adrese tam ve eksiksiz olarak gönderilmek zorundadır. Ürünün standart aksesuarları iade paketinin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde bulunmalıdır.

Ücret iadeleriniz, ürün teslim alındıktan sonraki 15 iş günü içerisinde tarafımızca yapılmaktadır. Sistem tarafından yapılan iadeler bankanızca 5 iş günü içerisinde hesabınıza yansımaktadır.

Cayma Hakkı

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nin 8. maddesine göre, Müşteri, "Ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 15 gün içerisinde hiçbir sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir." Buna göre, Müşteri, ürünü aldıktan sonra, 15 gün içerisinde sebepsiz iade etme hakkına sahiptir.

Mağazamızda satılan ürünler Rivus marka garantisi altındadır. Ayıplı ürün ya da değişim işlemleri Rivus tarafından yapılmaktadır. Ayıplı ürününüzü faturası ile birlikte merkezimize göndererek değişim ya da iadesini gerçekleştirebilirsiniz.

Ürünleriniz ilgili departman tarafından incelenecektir. İnceleme süresi sona erdiği zaman müşteri temsilcilerimiz tarafından bilgilendirileceksiniz.
 

İADE ŞARTLARI

Değişim ve iade için şunları unutmayın:

  • Paketinizi aldığımızda beden değişikliği veya ücret iadesi gerçekleştirmeden önce ürünlerin durumunu kontrol edilir.
  • İade edilen ürünler aldığınız andaki durumunda olmalıdır.
  • Ürünler, giyilmemiş, yıkanmamış, yıpranmamış veya ürünün formunu bozacak herhangi bir işleme tabi tutulmamış olmalıdır.
  • Hijyen açısından Takı ürünlerinin iadesi kabul edilmemektedir. 
  • Hijyen pedi çıkarılan mayo ve bikinilerde değişim ya da iade yapılmamaktadır. İade depomuza gönderilmesi durumunda kabul edilmeyerek tarafınıza geri gönderimi sağlanır. 
  • İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
  • Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • Ürünler etiketleri ve faturaları ile birlikte iade edilmelidir.
  • Sepette indirim kampanyalarında kısmi iade yapılması durumunda, iade edilmeyen ürünlerin toplamı kampanya tutar koşulunu karşılamıyorsa, indirim çeki iptal edilir ve iade buna göre yapılır.
  • 3 al 2 öde kampanyasıyla yapılmış alışverişlerde, kısmi iade işlemi kampanya koşulunu bozuyorsa kampanyadan kazanılan haklar iptal edilir ve iade edilen tutardan kampanya kazınımı düşülür.

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR